Gameset startuje z serią webinarów #GamesetKnows dla marketerów zainteresowanych działaniami w gamingu i esporcie
Gameset, agencja gaming marketingu (grupa LTTM) zapowiada serię webinarów poświęconych zagadnieniu marketingu skierowanego do społeczności graczy. W ramach bezpłatnych wydarzeń specjaliści podzielą się wiedzą na temat dobrych praktyk działania w różnych segmentach produktowych, podpowiedzą jak zaplanować działania sprzedażowe przed świętami oraz przeanalizują jakie wyzwania staną przed rynkiem w 2021 roku.
Gaming marketing to jeden z najważniejszych trendów w świecie reklamy i komunikacji. Grami wideo pasjonują się w Polsce miliony ludzi, w szczególności młodych, do których coraz trudniej dotrzeć za pośrednictwem klasycznych kanałów komunikacji marketingowej. Aby skutecznie się z nimi komunikować warto postawić na dialog w ramach naturalnych dla nich platform - poprzez kanały influencerów, platformy streamingowe czy sponsoring gamingowych turniejów.

Pierwsze wirtualne spotkanie odbędzie się we wtorek, 6 października o 14:00. Webinar na temat działań marek spożywczych i QSR w gamingu poprowadzą Piotr Bombol, Managing Partner i Karolina Kisły, New Business Strategist. Zapisy:
Terminarz webinarów:
- 6 października: Skuteczna kampania gaming marketingowa: marki spożywcze i QSR
- 13 października: Skuteczna kampania gaming marketingowa: marki napojów
- 20 października: Skuteczna kampania gaming marketingowa: telekomunikacja i banki
- 27 października: Skuteczna kampania gaming marketingowa: ecommerce i akcje sprzedażowe
- 3 listopada: Skuteczna kampania gaming marketingowa: technologia i sprzęt komputerowy
- 17 listopada: Gaming marketing w 2021 roku
Gameset to największa sieć influencerów gamingowych oraz najczęściej nagradzana agencja gaming marketingowa w Polsce. Pomagamy markom efektywnie docierać do społeczności graczy. Łączymy wiedzę z zakresu influencer marketingu, gamingu i esportu, a dzięki doświadczeniu z pracy z twórcami i z agencji tworzymy nową jakość w regionie CEE. Jesteśmy częścią LTTM – największej w Polsce grupy świadczącej usługi z zakresu wideo, influencer i gaming marketingu, wchodzącej w część holdingu Mediacap.