LIFETUBE PRZENOSI GWIAZDY SOCIAL MEDIA NA YOUTUBE’A - rusza kolejnych 6 kanałów w ramach programu “Social Stars”

„Social Stars” to roczny program realizowany przez LifeTube (grupa LTTM), w ramach którego największa sieć partnerska youtuberów w Polsce przenosi 12 gwiazd mediów społecznościowych na YouTube’a. Pierwsze sześć kanałów, które ruszyły z końcem marca wygenerowały już prawi...
Prawie 90% nastolatków w Polsce gra w gry. Jak ta forma rozrywki wpływa na ich rozwój?
Według badania IQS Game Story 2 w Polsce aż 87% nastolatków w wieku 12-18 lat gra w gry minimum raz w tygodniu. Nie brakuje dowodów na to, że ta forma rozrywki może mieć pozytywny wpływ na rozwój dziecka. Konieczna jest do tego jednak odpowiednia edukacja młodych graczy ...
Większy zespół i awanse w Client Service i Kreacji, agencji TalentMedia (LTTM)

Agencja influencer marketingu TalentMedia (grupa LTTM) rozwija dział Client Service, kierowany przez Head of Client Service – Małgorzatę Jakimowicz. Do zespołu dołączają dwie nowe osoby, a dotychczasowy Art Director, Robert Fidler awansuje na stanowisko Creative Leader. ...
Czas na wirtualną rywalizację w Hali Koszyki. Ruszyły zapisy do turnieju Walka o Koszyki!

W sobotę 10 lipca ruszyły zapisy do unikalnego turnieju Walka o Koszyki. Nazwa nie jest przypadkowa, ponieważ zawody zostaną rozegrane w wirtualnej Hali Koszyki. Rywalizacja będzie toczyła się w formacie 2 vs 2 na mapie FPS, będącej odzwierciedleniem projektu, który wygr...
Gamingowe superbohaterki w akcji Gaming HERoes promującej najnowszy film Marvela „Czarna Wdowa”

Już 9 lipca kinowa premiera nowego filmu Marvela „Czarna Wdowa”. Do promocji filmu o niesamowitej Natashy Romanoff zaangażowano popularne polskie gamerki z Twitcha. 
LTTM powiększa zespół – trzech managerów dołącza do działu sprzedaży

Grupa LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset) rozwinęła swój zespół sprzedaży, kierowany przez Magdalenę Talmę, o trzech nowych Sales Managerów – Klaudię Szelest, Marcina Błajeta i Annę Motyl. Nowa część zespołu współodpowiada za pozyskiwanie nowych klientów bezpośrednich ...
Youtuberzy motoryzacyjni w kampanii Rankomatu.

Platforma Rankomat, oferująca klientom najkorzystniejsze oferty ubezpieczeń samochodu, podjęła współpracę z youtuberami, którzy w dedykowanych filmach zaprezentowali jej możliwości oraz zachęcali do korzystania z cashback’u „Motozwrotka”. W kampanii udział wzięli twórcy ...
Gameset organizuje międzynarodową konferencję Gaming Marketing Day

Już 1 lipca odbędzie się Gaming Marketing Day, czyli międzynarodowa konferencja online organizowana przez Gameset (grupa LTTM). Wśród prelegentów znajdują się przedstawiciele firm Nielsen Sports, David Agency, Philips, Ogilvy Poland oraz samego Gamesetu. Udział w wydarze...
Maretti rusza z kampanią influencer marketingową na polskim rynku.

Bułgarski producent FMCG, Fiscota Food rozpoczął realizację kampanii „Dwie strony smaku”, w ramach której nawiązano współpracę z jednymi z największych twórców w Polsce m.in. grupą WAKSY, Dannym Ferreri i Nadią Długosz. Działania dedykowane promocji produktu Bruschette M...
Wystartował Green Squad – kolektyw twórczyń internetowych na rzecz proekologicznych rozwiązań od Garnier

W ramach dalszego rozwoju zielonej strategii Garnier Green Beauty marka wspólnie z agencją TalentMedia (grupa LTTM) opracowała strategię działań influencer marketingowych i powołała do życia „Green Squad” – pierwszy proekologiczny kolektyw Garnier, złożony z ambasadorek ...
LIFETUBE PRZENOSI GWIAZDY SOCIAL MEDIA NA YOUTUBE’A - rusza kolejnych 6 kanałów w ramach programu “Social Stars”

„Social Stars” to roczny program realizowany przez LifeTube (grupa LTTM), w ramach którego największa sieć partnerska youtuberów w Polsce przenosi 12 gwiazd mediów społecznościowych na YouTube’a. Pierwsze sześć kanałów, które ruszyły z końcem marca wygenerowały już prawi...
Prawie 90% nastolatków w Polsce gra w gry. Jak ta forma rozrywki wpływa na ich rozwój?
Według badania IQS Game Story 2 w Polsce aż 87% nastolatków w wieku 12-18 lat gra w gry minimum raz w tygodniu. Nie brakuje dowodów na to, że ta forma rozrywki może mieć pozytywny wpływ na rozwój dziecka. Konieczna jest do tego jednak odpowiednia edukacja młodych graczy ...
Większy zespół i awanse w Client Service i Kreacji, agencji TalentMedia (LTTM)

Agencja influencer marketingu TalentMedia (grupa LTTM) rozwija dział Client Service, kierowany przez Head of Client Service – Małgorzatę Jakimowicz. Do zespołu dołączają dwie nowe osoby, a dotychczasowy Art Director, Robert Fidler awansuje na stanowisko Creative Leader. ...
Czas na wirtualną rywalizację w Hali Koszyki. Ruszyły zapisy do turnieju Walka o Koszyki!

W sobotę 10 lipca ruszyły zapisy do unikalnego turnieju Walka o Koszyki. Nazwa nie jest przypadkowa, ponieważ zawody zostaną rozegrane w wirtualnej Hali Koszyki. Rywalizacja będzie toczyła się w formacie 2 vs 2 na mapie FPS, będącej odzwierciedleniem projektu, który wygr...
Gamingowe superbohaterki w akcji Gaming HERoes promującej najnowszy film Marvela „Czarna Wdowa”

Już 9 lipca kinowa premiera nowego filmu Marvela „Czarna Wdowa”. Do promocji filmu o niesamowitej Natashy Romanoff zaangażowano popularne polskie gamerki z Twitcha. 
LTTM powiększa zespół – trzech managerów dołącza do działu sprzedaży

Grupa LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset) rozwinęła swój zespół sprzedaży, kierowany przez Magdalenę Talmę, o trzech nowych Sales Managerów – Klaudię Szelest, Marcina Błajeta i Annę Motyl. Nowa część zespołu współodpowiada za pozyskiwanie nowych klientów bezpośrednich ...
Youtuberzy motoryzacyjni w kampanii Rankomatu.

Platforma Rankomat, oferująca klientom najkorzystniejsze oferty ubezpieczeń samochodu, podjęła współpracę z youtuberami, którzy w dedykowanych filmach zaprezentowali jej możliwości oraz zachęcali do korzystania z cashback’u „Motozwrotka”. W kampanii udział wzięli twórcy ...
Gameset organizuje międzynarodową konferencję Gaming Marketing Day

Już 1 lipca odbędzie się Gaming Marketing Day, czyli międzynarodowa konferencja online organizowana przez Gameset (grupa LTTM). Wśród prelegentów znajdują się przedstawiciele firm Nielsen Sports, David Agency, Philips, Ogilvy Poland oraz samego Gamesetu. Udział w wydarze...
Maretti rusza z kampanią influencer marketingową na polskim rynku.

Bułgarski producent FMCG, Fiscota Food rozpoczął realizację kampanii „Dwie strony smaku”, w ramach której nawiązano współpracę z jednymi z największych twórców w Polsce m.in. grupą WAKSY, Dannym Ferreri i Nadią Długosz. Działania dedykowane promocji produktu Bruschette M...

Bądźmy w kontakcie!

Otrzymuj najciekawsze newsy z LTTM prosto na Twoją skrzynkę.
1
2
3
4
5
6
7