Rusza #GamesetKnows: Academy

Gameset podzieli się ekspercką wiedzą w ramach bezpłatnych szkoleń dla marketerów
Do streamu, gotowi, start! 60-godzinny maraton gamingowy Gra Paczka 2 rozpoczyna się już dzisiaj

Już o godzinie 15:00 rozpocznie się kilkudniowy charytatywny stream Gra Paczka, w trakcie którego świat gamingu znów zjednoczy siły w szczytnym celu. Podczas ponad 60 godzin będzie można nie tylko śledzić na żywo rozgrywki najbardziej znanych polskich streamerów, ale rów...
Sylwia Kowalska-Haupka dyrektorem finansowym grupy LTTM

Sylwia Kowalska-Haupka awansowała na nowo powstałe stanowisko dyrektora finansowego grupy LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset). Odtąd bezpośrednio współpracuje z zarządem spółki w zakresie efektywności biznesu. Przez ostatni rok była związana z LTTM jako kontroler finan...
Final countdown! Charytatywny stream Gra Paczka już za kilka dni. Na uczestników czekają nagrody związane m.in. ze światem Cyberpunk 2077

Środowisko gamingowe znów jednoczy siły, by pomóc tym, którzy mieli mniej szczęścia. Już 12 listopada rozpocznie się kilkudniowy maraton streamów Gra Paczka ze zbiórką finansową na rzecz Szlachetnej Paczki. W trakcie wydarzenia organizowane będą konkursy, w których widzo...
Małgorzata Jakimowicz nową Client Service Director w TalentMedia

Małgorzata Jakimowicz, wcześniej Account Supervisor w agencji Scholz & Friends, objęła stanowisko Client Service Directora w agencji influencer marketingu TalentMedia (grupa LTTM). W nowej roli jest odpowiedzialna za rozwój TalentMedia oraz zarządzanie pracą działów:...
Orange i Play zaprosili do kampanii 14 influencerów gamingowych!

W najnowszej kampanii Orange i Play udział wzięło aż czternastu twórców treści gamingowych na YouTube. Influencerzy promują możliwość skorzystania z cashbacku w Google Play przy dokonaniu płatności za zakupy poprzez rachunek operatora.
Grupa LTTM wchodzi na nowe rynki. Lidija Vukić odpowiedzialna za międzynarodowy rozwój spółki.

Grupa LTTM wchodzi na nowe rynki w regionie CEE. W pierwszej kolejności są to Czechy, Słowacja, Węgry oraz Bałkany. Wśród klientów lokalnych są już takie marki jak: Hasbro, Huawei, Samsung i Kaufland. Na czele międzynarodowego rozwoju grupy stanęła Lidija Vukić, członek ...
Branża gamingowa ponownie zagra dla Szlachetnej Paczki!

Druga edycja charytatywnego streamu coraz bliżej, wciąż można zostać partnerem wydarzenia
Gameset ze wzmocnionym zespołem. Dołączają Anna Rezner i Konrad Korzeniowski

Zespół Gameset (grupa LTTM), agencji profesjonalnego gaming marketingu wzmocniło dwóch nowych pracowników. Stanowisko Project Managera objęła Anna Rezner, wcześniej związana z agencją Plej. Konrad Korzeniowski, dotychczas pracujący w ESL Polska, dołącza do firmy jako Sal...
Philips z aktywacjami dla fanów League of Legends i FIFY w ramach kampanii OneBlade OneWinner

Marka Philips przy wsparciu agencji Gameset kolejny raz stawia na działania skierowane do graczy. Fanów czekają dwie akcje pełne gamingowych emocji w towarzystwie najpopularniejszych graczy z YouTube i Twitcha.
Rusza #GamesetKnows: Academy

Gameset podzieli się ekspercką wiedzą w ramach bezpłatnych szkoleń dla marketerów
Do streamu, gotowi, start! 60-godzinny maraton gamingowy Gra Paczka 2 rozpoczyna się już dzisiaj

Już o godzinie 15:00 rozpocznie się kilkudniowy charytatywny stream Gra Paczka, w trakcie którego świat gamingu znów zjednoczy siły w szczytnym celu. Podczas ponad 60 godzin będzie można nie tylko śledzić na żywo rozgrywki najbardziej znanych polskich streamerów, ale rów...
Sylwia Kowalska-Haupka dyrektorem finansowym grupy LTTM

Sylwia Kowalska-Haupka awansowała na nowo powstałe stanowisko dyrektora finansowego grupy LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset). Odtąd bezpośrednio współpracuje z zarządem spółki w zakresie efektywności biznesu. Przez ostatni rok była związana z LTTM jako kontroler finan...
Final countdown! Charytatywny stream Gra Paczka już za kilka dni. Na uczestników czekają nagrody związane m.in. ze światem Cyberpunk 2077

Środowisko gamingowe znów jednoczy siły, by pomóc tym, którzy mieli mniej szczęścia. Już 12 listopada rozpocznie się kilkudniowy maraton streamów Gra Paczka ze zbiórką finansową na rzecz Szlachetnej Paczki. W trakcie wydarzenia organizowane będą konkursy, w których widzo...
Małgorzata Jakimowicz nową Client Service Director w TalentMedia

Małgorzata Jakimowicz, wcześniej Account Supervisor w agencji Scholz & Friends, objęła stanowisko Client Service Directora w agencji influencer marketingu TalentMedia (grupa LTTM). W nowej roli jest odpowiedzialna za rozwój TalentMedia oraz zarządzanie pracą działów:...
Orange i Play zaprosili do kampanii 14 influencerów gamingowych!

W najnowszej kampanii Orange i Play udział wzięło aż czternastu twórców treści gamingowych na YouTube. Influencerzy promują możliwość skorzystania z cashbacku w Google Play przy dokonaniu płatności za zakupy poprzez rachunek operatora.
Grupa LTTM wchodzi na nowe rynki. Lidija Vukić odpowiedzialna za międzynarodowy rozwój spółki.

Grupa LTTM wchodzi na nowe rynki w regionie CEE. W pierwszej kolejności są to Czechy, Słowacja, Węgry oraz Bałkany. Wśród klientów lokalnych są już takie marki jak: Hasbro, Huawei, Samsung i Kaufland. Na czele międzynarodowego rozwoju grupy stanęła Lidija Vukić, członek ...
Branża gamingowa ponownie zagra dla Szlachetnej Paczki!

Druga edycja charytatywnego streamu coraz bliżej, wciąż można zostać partnerem wydarzenia
Gameset ze wzmocnionym zespołem. Dołączają Anna Rezner i Konrad Korzeniowski

Zespół Gameset (grupa LTTM), agencji profesjonalnego gaming marketingu wzmocniło dwóch nowych pracowników. Stanowisko Project Managera objęła Anna Rezner, wcześniej związana z agencją Plej. Konrad Korzeniowski, dotychczas pracujący w ESL Polska, dołącza do firmy jako Sal...

Bądźmy w kontakcie!

Otrzymuj najciekawsze newsy z LTTM prosto na Twoją skrzynkę.
1
2
3
4
5
6
7