Nowy Executive Committee w LTTM

Największa w Europie środkowo-wschodniej grupa działająca w obszarze influencer marketingu i ekonomii twórców powołuje nową strukturę zarządczą - Executive Committee (zarząd operacyjny). W jego skład weszli czołowi liderzy i liderki organizacji: Martyna Adamus (Talents M...
Philips uruchomił serwer Discord i kontynuuje działania skierowane do graczy
Philips we współpracy z agencją gaming i metaverse marketingu Gameset (grupa LTTM) uruchomił w Polsce nowy kanał komunikacji dla marki Philips OneBlade. Serwer Discord pod nazwą „Philips OneBlade | Shave & Play” stanowi element kolejnych działań skierowanych do społe...
LTTM i IMOK tworzą oficjalnie zawód Influencer Managera

LTTM (LifeTube, Gameset), największa w Polsce grupa świadcząca usługi z zakresu influencer i gaming marketingu przy współpracy z Instytutem Marki Online i Komunikacji (IMOK) otwiera nowy kierunek nauczania “Influencer Manager”. Szkolenie posiada certyfikację Ministerstwa...
68 milionów złotych dla twórców internetowych. LTTM podsumowuje 2022 rok

Multiplatformowość, profesjonalizacja krótkich form wideo i wzrost zarobków twórców internetowych - tak grupa LTTM (LifeTube, Gameset) podsumowuje 2022 rok. W minionym roku grupa wypłaciła współpracującym twórcom prawie 70 milionów złotych, o 5 milionów więcej niż rok wc...
Ponad 20 nowych twórców dołącza do sieci LifeTube

Do sieci LifeTube dołączyło 21 nowych twórców internetowych. Wśród kanałów YouTube, które rozpoczęły współpracę z LTTM są m.in. Kocham Gotować oraz Błażej Krajewski. Do sieci dołączył także profil Instagramowy Suchar Codzienny.
Karolina Kowal awansowała w agencji Gameset
Karolina Kowal awansowała na stanowisko Influencer Manager w agencji gaming i metaverse marketingu Gameset (grupa LTTM). Dotychczas była odpowiedzialna za koordynację współpracy influencerów m.in. z takimi markami jak Fanta czy Reebok.
Magda Gessler w kampanii AleRabat

Najpopularniejsza restauratorka w Polsce podjęła współpracę z marką AleRabat.com, która oferuje kody rabatowe i cashback za zakupy online. Za dobór i koordynację współpracy z gwiazdą, kreację i kompleksową realizację kampanii odpowiada agencja LifeTube (Grupa LTTM).
Paweł Miąsek i Karolina Bąkowska dołączyli do agencji Gameset

We wrześniu szeregi agencji gaming i metaverse marketingu Gameset zasilili Paweł Miąsek oraz Karolina Bąkowska. Objęli oni kolejno stanowiska Group Sales Managera oraz Strategy Managera w dziale Strategy & Sales, zarządzanym przez Karolinę Sławecką.
Gameset nawiązał partnerstwo z Anzu w Europie Środkowo-Wschodniej

Gameset nawiązał długofalowe partnerstwo z Anzu, najbardziej zaawansowaną na świecie platformą umożliwiającą tworzenie natywnych reklam w grach wideo (tzw. in-game ads), w tym m.in. w Robloxie. Tym samym polska agencja gaming i metaverse marketingu została partnerem agen...
Hi Piotrkowska drugą realizacją ERBUD przeniesioną do gry CS:GO

Najwyższy budynek biurowy w Łodzi można zobaczyć nie tylko w centrum miasta, ale także w grze CS:GO. Został tam przeniesiony przez Grupę ERBUD we współpracy z agencją Gameset. To część długofalowych działań realizowanych przez polską firmę budowlaną w esporcie i gamingu....
Nowy Executive Committee w LTTM

Największa w Europie środkowo-wschodniej grupa działająca w obszarze influencer marketingu i ekonomii twórców powołuje nową strukturę zarządczą - Executive Committee (zarząd operacyjny). W jego skład weszli czołowi liderzy i liderki organizacji: Martyna Adamus (Talents M...
Philips uruchomił serwer Discord i kontynuuje działania skierowane do graczy
Philips we współpracy z agencją gaming i metaverse marketingu Gameset (grupa LTTM) uruchomił w Polsce nowy kanał komunikacji dla marki Philips OneBlade. Serwer Discord pod nazwą „Philips OneBlade | Shave & Play” stanowi element kolejnych działań skierowanych do społe...
LTTM i IMOK tworzą oficjalnie zawód Influencer Managera

LTTM (LifeTube, Gameset), największa w Polsce grupa świadcząca usługi z zakresu influencer i gaming marketingu przy współpracy z Instytutem Marki Online i Komunikacji (IMOK) otwiera nowy kierunek nauczania “Influencer Manager”. Szkolenie posiada certyfikację Ministerstwa...
68 milionów złotych dla twórców internetowych. LTTM podsumowuje 2022 rok

Multiplatformowość, profesjonalizacja krótkich form wideo i wzrost zarobków twórców internetowych - tak grupa LTTM (LifeTube, Gameset) podsumowuje 2022 rok. W minionym roku grupa wypłaciła współpracującym twórcom prawie 70 milionów złotych, o 5 milionów więcej niż rok wc...
Ponad 20 nowych twórców dołącza do sieci LifeTube

Do sieci LifeTube dołączyło 21 nowych twórców internetowych. Wśród kanałów YouTube, które rozpoczęły współpracę z LTTM są m.in. Kocham Gotować oraz Błażej Krajewski. Do sieci dołączył także profil Instagramowy Suchar Codzienny.
Karolina Kowal awansowała w agencji Gameset
Karolina Kowal awansowała na stanowisko Influencer Manager w agencji gaming i metaverse marketingu Gameset (grupa LTTM). Dotychczas była odpowiedzialna za koordynację współpracy influencerów m.in. z takimi markami jak Fanta czy Reebok.
Magda Gessler w kampanii AleRabat

Najpopularniejsza restauratorka w Polsce podjęła współpracę z marką AleRabat.com, która oferuje kody rabatowe i cashback za zakupy online. Za dobór i koordynację współpracy z gwiazdą, kreację i kompleksową realizację kampanii odpowiada agencja LifeTube (Grupa LTTM).
Paweł Miąsek i Karolina Bąkowska dołączyli do agencji Gameset

We wrześniu szeregi agencji gaming i metaverse marketingu Gameset zasilili Paweł Miąsek oraz Karolina Bąkowska. Objęli oni kolejno stanowiska Group Sales Managera oraz Strategy Managera w dziale Strategy & Sales, zarządzanym przez Karolinę Sławecką.
Gameset nawiązał partnerstwo z Anzu w Europie Środkowo-Wschodniej

Gameset nawiązał długofalowe partnerstwo z Anzu, najbardziej zaawansowaną na świecie platformą umożliwiającą tworzenie natywnych reklam w grach wideo (tzw. in-game ads), w tym m.in. w Robloxie. Tym samym polska agencja gaming i metaverse marketingu została partnerem agen...

Bądźmy w kontakcie!

Otrzymuj najciekawsze newsy z LTTM prosto na Twoją skrzynkę.
1
2
3
4
5
6
7