Paweł Miąsek i Karolina Bąkowska dołączyli do agencji Gameset

We wrześniu szeregi agencji gaming i metaverse marketingu Gameset zasilili Paweł Miąsek oraz Karolina Bąkowska. Objęli oni kolejno stanowiska Group Sales Managera oraz Strategy Managera w dziale Strategy & Sales, zarządzanym przez Karolinę Sławecką.
Gameset nawiązał partnerstwo z Anzu w Europie Środkowo-Wschodniej

Gameset nawiązał długofalowe partnerstwo z Anzu, najbardziej zaawansowaną na świecie platformą umożliwiającą tworzenie natywnych reklam w grach wideo (tzw. in-game ads), w tym m.in. w Robloxie. Tym samym polska agencja gaming i metaverse marketingu została partnerem agen...
LTTM POWIĘKSZA DZIAŁ SPRZEDAŻY - to odpowiedź na dynamicznie rosnący rynek influencer marketingu

LTTM (LifeTube, Gameset, TalentMedia), największa w Europie Centralnej grupa świadcząca usługi z zakresu influencer, gaming i wideo marketingu, powiększa swój dział sprzedaży. Do zespołu dołączyli: Hanna Przybylska, Katarzyna Radziejewska, Martyna Sikora i Dominika Malor...
Polscy gamerzy angażują się w pomoc Ukrainie. Stworzyli charytatywny kalendarz GAMETELMENI 2023

Remigiusz Maciaszek, Adam “Fanggotten” Wawrzyński, Krzysztof “NRGeek” Micielski oraz osiemnaście innych osobistości związanych z polskim gamingiem stanęło przed obiektywem fotografa Łukasza Uzarka pod czujnym okiem stylistki Konstancji Brodziak. Ich wizerunki trafiły na...
Olga Podzińska nową HR Business Partner w grupie LTTM

Olga Podzińska dołączyła do LTTM (LifeTube, Gameset, TalentMedia), największej w Europie Centralnej grupy świadczącej usługi z zakresu influencer i wideo marketingu, obejmując stanowisko HR Business Partner. Zajmie się wdrażaniem procesów HR, ale również będzie odpowiada...
Ukraińscy youtuberzy dołączają do LifeTube. “Większość buduje swoją społeczność od nowa”

Sieć LifeTube od początku wojny w Ukrainie oferuje bezpłatne wsparcie dla ukraińskich twórców, a teraz nawiązuje współpracę strategiczną z Manifestem, portalem zrzeszającym ukraińskich influencerów i autorów. Jak podaje firma, przed wojną wielu twórców miało rosyjskojęzy...
Wojciech Grzegorzyca i Jan Dąbrowski awansowali w agencji Gameset
Wojciech Grzegorzyca oraz Jan Dąbrowski awansowali w strukturach agencji Gameset (grupa LTTM), która specjalizuje się w gaming i metaverse marketingu. Pierwszy z nich objął stanowisko Communications Managera, natomiast drugi został Talent Managerem.
16 milionów Polaków w wirtualnej rzeczywistości? Pierwsze polskie badanie o metaverse marketingu
Ponad 16 milionów Polaków uczestniczyło lub chciałoby uczestniczyć w metaverse, a prawie połowa uczestników metaverse wprost oczekuje, że będą tam obecne również ich ulubione marki. Tak wynika z pierwszego w Polsce badania potencjału wirtualnych światów przeprowadzonego ...
16 milionów Polaków w wirtualnej rzeczywistości? Gameset jako pierwszy zbadał potencjał metaverse marketingu w Polsce
Ponad 16 milionów Polaków uczestniczyło lub chciałoby uczestniczyć w metaverse, a prawie połowa uczestników metaverse wprost oczekuje, że będą tam obecne również ich ulubione marki. Tak wynika z pierwszego w Polsce badania potencjału wirtualnych światów przeprowadzonego ...
Magda Gessler w kampanii AleRabat

Najpopularniejsza restauratorka w Polsce podjęła współpracę z marką AleRabat.com, która oferuje kody rabatowe i cashback za zakupy online. Za dobór i koordynację współpracy z gwiazdą, kreację i kompleksową realizację kampanii odpowiada agencja LifeTube (Grupa LTTM).
Paweł Miąsek i Karolina Bąkowska dołączyli do agencji Gameset

We wrześniu szeregi agencji gaming i metaverse marketingu Gameset zasilili Paweł Miąsek oraz Karolina Bąkowska. Objęli oni kolejno stanowiska Group Sales Managera oraz Strategy Managera w dziale Strategy & Sales, zarządzanym przez Karolinę Sławecką.
Gameset nawiązał partnerstwo z Anzu w Europie Środkowo-Wschodniej

Gameset nawiązał długofalowe partnerstwo z Anzu, najbardziej zaawansowaną na świecie platformą umożliwiającą tworzenie natywnych reklam w grach wideo (tzw. in-game ads), w tym m.in. w Robloxie. Tym samym polska agencja gaming i metaverse marketingu została partnerem agen...
LTTM POWIĘKSZA DZIAŁ SPRZEDAŻY - to odpowiedź na dynamicznie rosnący rynek influencer marketingu

LTTM (LifeTube, Gameset, TalentMedia), największa w Europie Centralnej grupa świadcząca usługi z zakresu influencer, gaming i wideo marketingu, powiększa swój dział sprzedaży. Do zespołu dołączyli: Hanna Przybylska, Katarzyna Radziejewska, Martyna Sikora i Dominika Malor...
Polscy gamerzy angażują się w pomoc Ukrainie. Stworzyli charytatywny kalendarz GAMETELMENI 2023

Remigiusz Maciaszek, Adam “Fanggotten” Wawrzyński, Krzysztof “NRGeek” Micielski oraz osiemnaście innych osobistości związanych z polskim gamingiem stanęło przed obiektywem fotografa Łukasza Uzarka pod czujnym okiem stylistki Konstancji Brodziak. Ich wizerunki trafiły na...
Olga Podzińska nową HR Business Partner w grupie LTTM

Olga Podzińska dołączyła do LTTM (LifeTube, Gameset, TalentMedia), największej w Europie Centralnej grupy świadczącej usługi z zakresu influencer i wideo marketingu, obejmując stanowisko HR Business Partner. Zajmie się wdrażaniem procesów HR, ale również będzie odpowiada...
Ukraińscy youtuberzy dołączają do LifeTube. “Większość buduje swoją społeczność od nowa”

Sieć LifeTube od początku wojny w Ukrainie oferuje bezpłatne wsparcie dla ukraińskich twórców, a teraz nawiązuje współpracę strategiczną z Manifestem, portalem zrzeszającym ukraińskich influencerów i autorów. Jak podaje firma, przed wojną wielu twórców miało rosyjskojęzy...
Wojciech Grzegorzyca i Jan Dąbrowski awansowali w agencji Gameset
Wojciech Grzegorzyca oraz Jan Dąbrowski awansowali w strukturach agencji Gameset (grupa LTTM), która specjalizuje się w gaming i metaverse marketingu. Pierwszy z nich objął stanowisko Communications Managera, natomiast drugi został Talent Managerem.
16 milionów Polaków w wirtualnej rzeczywistości? Pierwsze polskie badanie o metaverse marketingu
Ponad 16 milionów Polaków uczestniczyło lub chciałoby uczestniczyć w metaverse, a prawie połowa uczestników metaverse wprost oczekuje, że będą tam obecne również ich ulubione marki. Tak wynika z pierwszego w Polsce badania potencjału wirtualnych światów przeprowadzonego ...
16 milionów Polaków w wirtualnej rzeczywistości? Gameset jako pierwszy zbadał potencjał metaverse marketingu w Polsce
Ponad 16 milionów Polaków uczestniczyło lub chciałoby uczestniczyć w metaverse, a prawie połowa uczestników metaverse wprost oczekuje, że będą tam obecne również ich ulubione marki. Tak wynika z pierwszego w Polsce badania potencjału wirtualnych światów przeprowadzonego ...

Bądźmy w kontakcie!

Otrzymuj najciekawsze newsy z LTTM prosto na Twoją skrzynkę.
1
2
3
4
5
6
7