vivo - najlepszy przyjaciel influencerów? Wyjątkowa kampania Face Your vivo!

Szeroko zakrojona akcja na TikToku, znani twórcy testujący możliwości smartphone’a w spotach reklamowych, materiałach POS i OOH, a do tego specjalnie skomponowany utwór – to tylko część kampanii marki vivo promującej nowy model telefonu stworzonego z myślą o twórcach int...
Autorska kolekcja dresów Ady Grotkowskiej we współpracy z marką Dreskod

Adrianna Grotkowska to jedna z najpopularniejszych beauty influencerek w Polsce. Jej kanał na YouTube śledzi 320 tys. osób. Swoją popularność zdobyła tworząc makijaże, a także przeprowadzając testy kosmetyków. Aktualnie Ada postanowiła spróbować swoich sił w branży fashi...
Philips OneBlade ponownie dla graczy. Wyzwania OneBlade First Shave

Philips One Blade First Shave to nowa, elektryczna maszynka do golenia przeznaczona dla nastolatków, którzy golą się po raz pierwszy. Marka zdecydowała się na kampanię skierowaną do graczy i wspólnie z influencerami rzuciła wyzwanie sprawdzenia funkcjonalności maszynki w...
Huawei rusza z turniejami esportowymi! Najlepsi zagrają pod okiem znanych streamerów, do wygrania najnowsze monitory

W ramach kampanii marki Huawei pod hasłem “Osiągaj więcej” odbędzie się seria turniejów esportowych w trzech grach - League of Legends, Valorant oraz Teamfight Tactics. Najlepsi gracze dołączą do drużyn prowadzonych przez znanych influencerów, takich jak Rybson, Overpow,...
Gaming Marketing Days już 20-21 października! Wystąpią m.in. przedstawiciele PepsiCo, BMW i Twitcha
Przedstawiciele PepsiCo, BMW, Twitcha i innych marek za darmo podzielą się wiedzą podczas Gaming Marketing Days
Juszes dołącza do LifeTube

Juszes, czyli Justyna Żak, to youtuberka, instagramerka, oraz uczestniczka polskiej edycji reality show Big Brother. Influencerka, by dalej rozwijać swoje kanały społecznościowe dołączyła do LifeTube (grupa LTTM) największej sieci partnerskiej zrzeszającej twórców intern...
Awanse i zmiany kadrowe w Gameset

Cezary Sokół i Michał Kisiel, dotychczas Junior Talent Managerowie, awansowali na stanowiska Talent Managerów w agencji gaming marketingu Gameset (grupa LTTM). Ponadto do zespołu Sales&Strategy dołączył Paweł Sakowicz, który objął funkcję Sales Managera.
Zmiany w grupie LTTM – nowa Account Managerka w dziale client service i dwa awanse w dziale sprzedaży

Grupa LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset) rozwija dział client service w TalentMedia kierowany przez Head of Client Service – Małgorzatę Jakimowicz oraz awansuje dwie osoby w dziale sprzedaży, kierowanym przez Sales Director – Magdalenę Talmę. Jako nowa Account Manage...
Karolina Kałużyńska została Head of Communications w Gameset

Karolina Kałużyńska, która do tej pory pełniła funkcję PR Managerki agencji gaming marketingu Gameset, awansowała na stanowisko Head of Communications.
LTTM rozpoczyna współpracę ze Studi w zakresie reprezentacji kanału “Beksy”

LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset), największa sieć partnerska i agencja influencer marketingu w CEE, podjęła współpracę ze STUDI (daw. Abstra) w zakresie obsługi sprzedażowej i reprezentacji kanału youtubowego “Beksy”. To jeden z najpopularniejszych w Polsce kanałów ...
vivo - najlepszy przyjaciel influencerów? Wyjątkowa kampania Face Your vivo!

Szeroko zakrojona akcja na TikToku, znani twórcy testujący możliwości smartphone’a w spotach reklamowych, materiałach POS i OOH, a do tego specjalnie skomponowany utwór – to tylko część kampanii marki vivo promującej nowy model telefonu stworzonego z myślą o twórcach int...
Autorska kolekcja dresów Ady Grotkowskiej we współpracy z marką Dreskod

Adrianna Grotkowska to jedna z najpopularniejszych beauty influencerek w Polsce. Jej kanał na YouTube śledzi 320 tys. osób. Swoją popularność zdobyła tworząc makijaże, a także przeprowadzając testy kosmetyków. Aktualnie Ada postanowiła spróbować swoich sił w branży fashi...
Philips OneBlade ponownie dla graczy. Wyzwania OneBlade First Shave

Philips One Blade First Shave to nowa, elektryczna maszynka do golenia przeznaczona dla nastolatków, którzy golą się po raz pierwszy. Marka zdecydowała się na kampanię skierowaną do graczy i wspólnie z influencerami rzuciła wyzwanie sprawdzenia funkcjonalności maszynki w...
Huawei rusza z turniejami esportowymi! Najlepsi zagrają pod okiem znanych streamerów, do wygrania najnowsze monitory

W ramach kampanii marki Huawei pod hasłem “Osiągaj więcej” odbędzie się seria turniejów esportowych w trzech grach - League of Legends, Valorant oraz Teamfight Tactics. Najlepsi gracze dołączą do drużyn prowadzonych przez znanych influencerów, takich jak Rybson, Overpow,...
Gaming Marketing Days już 20-21 października! Wystąpią m.in. przedstawiciele PepsiCo, BMW i Twitcha
Przedstawiciele PepsiCo, BMW, Twitcha i innych marek za darmo podzielą się wiedzą podczas Gaming Marketing Days
Juszes dołącza do LifeTube

Juszes, czyli Justyna Żak, to youtuberka, instagramerka, oraz uczestniczka polskiej edycji reality show Big Brother. Influencerka, by dalej rozwijać swoje kanały społecznościowe dołączyła do LifeTube (grupa LTTM) największej sieci partnerskiej zrzeszającej twórców intern...
Awanse i zmiany kadrowe w Gameset

Cezary Sokół i Michał Kisiel, dotychczas Junior Talent Managerowie, awansowali na stanowiska Talent Managerów w agencji gaming marketingu Gameset (grupa LTTM). Ponadto do zespołu Sales&Strategy dołączył Paweł Sakowicz, który objął funkcję Sales Managera.
Zmiany w grupie LTTM – nowa Account Managerka w dziale client service i dwa awanse w dziale sprzedaży

Grupa LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset) rozwija dział client service w TalentMedia kierowany przez Head of Client Service – Małgorzatę Jakimowicz oraz awansuje dwie osoby w dziale sprzedaży, kierowanym przez Sales Director – Magdalenę Talmę. Jako nowa Account Manage...
Karolina Kałużyńska została Head of Communications w Gameset

Karolina Kałużyńska, która do tej pory pełniła funkcję PR Managerki agencji gaming marketingu Gameset, awansowała na stanowisko Head of Communications.

Bądźmy w kontakcie!

Otrzymuj najciekawsze newsy z LTTM prosto na Twoją skrzynkę.
1
2
3
4
5
6
7