LTTM POWIĘKSZA DZIAŁ SPRZEDAŻY - to odpowiedź na dynamicznie rosnący rynek influencer marketingu

LTTM (LifeTube, Gameset, TalentMedia), największa w Europie Centralnej grupa świadcząca usługi z zakresu influencer, gaming i wideo marketingu, powiększa swój dział sprzedaży. Do zespołu dołączyli: Hanna Przybylska, Katarzyna Radziejewska, Martyna Sikora i Dominika Malor...
Polscy gamerzy angażują się w pomoc Ukrainie. Stworzyli charytatywny kalendarz GAMETELMENI 2023

Remigiusz Maciaszek, Adam “Fanggotten” Wawrzyński, Krzysztof “NRGeek” Micielski oraz osiemnaście innych osobistości związanych z polskim gamingiem stanęło przed obiektywem fotografa Łukasza Uzarka pod czujnym okiem stylistki Konstancji Brodziak. Ich wizerunki trafiły na...
Olga Podzińska nową HR Business Partner w grupie LTTM

Olga Podzińska dołączyła do LTTM (LifeTube, Gameset, TalentMedia), największej w Europie Centralnej grupy świadczącej usługi z zakresu influencer i wideo marketingu, obejmując stanowisko HR Business Partner. Zajmie się wdrażaniem procesów HR, ale również będzie odpowiada...
Ukraińscy youtuberzy dołączają do LifeTube. “Większość buduje swoją społeczność od nowa”

Sieć LifeTube od początku wojny w Ukrainie oferuje bezpłatne wsparcie dla ukraińskich twórców, a teraz nawiązuje współpracę strategiczną z Manifestem, portalem zrzeszającym ukraińskich influencerów i autorów. Jak podaje firma, przed wojną wielu twórców miało rosyjskojęzy...
Wojciech Grzegorzyca i Jan Dąbrowski awansowali w agencji Gameset
Wojciech Grzegorzyca oraz Jan Dąbrowski awansowali w strukturach agencji Gameset (grupa LTTM), która specjalizuje się w gaming i metaverse marketingu. Pierwszy z nich objął stanowisko Communications Managera, natomiast drugi został Talent Managerem.
16 milionów Polaków w wirtualnej rzeczywistości? Pierwsze polskie badanie o metaverse marketingu
Ponad 16 milionów Polaków uczestniczyło lub chciałoby uczestniczyć w metaverse, a prawie połowa uczestników metaverse wprost oczekuje, że będą tam obecne również ich ulubione marki. Tak wynika z pierwszego w Polsce badania potencjału wirtualnych światów przeprowadzonego ...
16 milionów Polaków w wirtualnej rzeczywistości? Gameset jako pierwszy zbadał potencjał metaverse marketingu w Polsce
Ponad 16 milionów Polaków uczestniczyło lub chciałoby uczestniczyć w metaverse, a prawie połowa uczestników metaverse wprost oczekuje, że będą tam obecne również ich ulubione marki. Tak wynika z pierwszego w Polsce badania potencjału wirtualnych światów przeprowadzonego ...
The third edition of Gaming Marketing Days is coming June 1-2! Metaverse related topics in the agenda
Thiago Stelle from Kraft Heinz, Javier De Castro Serrano and Tom Elton from Pernod Ricard (Ballantine's), Stan Georgiev from Ready Player Me or Miłosz Szyński from G2 Esports - are just some of the speakers who will share their knowledge and experience for free during Ga...
Trzecia edycja Gaming Marketing Days już 1-2 czerwca! Wśród tematów m.in. metaverse
Thiago Stelle z Kraft Heinz, Javier De Castro Serrano i Tom Elton z Pernod Ricard (Ballantine’s), Stan Georgiev z Ready Player Me czy Miłosz Szyński z G2 Esports - to tylko część prelegentów, którzy za darmo podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem podczas Gaming Marke...
Gameset nawiązał partnerstwo z Anzu w Europie Środkowo-Wschodniej

Gameset nawiązał długofalowe partnerstwo z Anzu, najbardziej zaawansowaną na świecie platformą umożliwiającą tworzenie natywnych reklam w grach wideo (tzw. in-game ads), w tym m.in. w Robloxie. Tym samym polska agencja gaming i metaverse marketingu została partnerem agen...
LTTM POWIĘKSZA DZIAŁ SPRZEDAŻY - to odpowiedź na dynamicznie rosnący rynek influencer marketingu

LTTM (LifeTube, Gameset, TalentMedia), największa w Europie Centralnej grupa świadcząca usługi z zakresu influencer, gaming i wideo marketingu, powiększa swój dział sprzedaży. Do zespołu dołączyli: Hanna Przybylska, Katarzyna Radziejewska, Martyna Sikora i Dominika Malor...
Polscy gamerzy angażują się w pomoc Ukrainie. Stworzyli charytatywny kalendarz GAMETELMENI 2023

Remigiusz Maciaszek, Adam “Fanggotten” Wawrzyński, Krzysztof “NRGeek” Micielski oraz osiemnaście innych osobistości związanych z polskim gamingiem stanęło przed obiektywem fotografa Łukasza Uzarka pod czujnym okiem stylistki Konstancji Brodziak. Ich wizerunki trafiły na...
Olga Podzińska nową HR Business Partner w grupie LTTM

Olga Podzińska dołączyła do LTTM (LifeTube, Gameset, TalentMedia), największej w Europie Centralnej grupy świadczącej usługi z zakresu influencer i wideo marketingu, obejmując stanowisko HR Business Partner. Zajmie się wdrażaniem procesów HR, ale również będzie odpowiada...
Ukraińscy youtuberzy dołączają do LifeTube. “Większość buduje swoją społeczność od nowa”

Sieć LifeTube od początku wojny w Ukrainie oferuje bezpłatne wsparcie dla ukraińskich twórców, a teraz nawiązuje współpracę strategiczną z Manifestem, portalem zrzeszającym ukraińskich influencerów i autorów. Jak podaje firma, przed wojną wielu twórców miało rosyjskojęzy...
Wojciech Grzegorzyca i Jan Dąbrowski awansowali w agencji Gameset
Wojciech Grzegorzyca oraz Jan Dąbrowski awansowali w strukturach agencji Gameset (grupa LTTM), która specjalizuje się w gaming i metaverse marketingu. Pierwszy z nich objął stanowisko Communications Managera, natomiast drugi został Talent Managerem.
16 milionów Polaków w wirtualnej rzeczywistości? Pierwsze polskie badanie o metaverse marketingu
Ponad 16 milionów Polaków uczestniczyło lub chciałoby uczestniczyć w metaverse, a prawie połowa uczestników metaverse wprost oczekuje, że będą tam obecne również ich ulubione marki. Tak wynika z pierwszego w Polsce badania potencjału wirtualnych światów przeprowadzonego ...
16 milionów Polaków w wirtualnej rzeczywistości? Gameset jako pierwszy zbadał potencjał metaverse marketingu w Polsce
Ponad 16 milionów Polaków uczestniczyło lub chciałoby uczestniczyć w metaverse, a prawie połowa uczestników metaverse wprost oczekuje, że będą tam obecne również ich ulubione marki. Tak wynika z pierwszego w Polsce badania potencjału wirtualnych światów przeprowadzonego ...
The third edition of Gaming Marketing Days is coming June 1-2! Metaverse related topics in the agenda
Thiago Stelle from Kraft Heinz, Javier De Castro Serrano and Tom Elton from Pernod Ricard (Ballantine's), Stan Georgiev from Ready Player Me or Miłosz Szyński from G2 Esports - are just some of the speakers who will share their knowledge and experience for free during Ga...
Trzecia edycja Gaming Marketing Days już 1-2 czerwca! Wśród tematów m.in. metaverse
Thiago Stelle z Kraft Heinz, Javier De Castro Serrano i Tom Elton z Pernod Ricard (Ballantine’s), Stan Georgiev z Ready Player Me czy Miłosz Szyński z G2 Esports - to tylko część prelegentów, którzy za darmo podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem podczas Gaming Marke...

Bądźmy w kontakcie!

Otrzymuj najciekawsze newsy z LTTM prosto na Twoją skrzynkę.
1
2
3
4
5
6
7