Sukcesja w zarządzie LTTM: Paweł Stano nowym prezesem, Krystian Botko w roli członka zarządu odpowiedzialnego za rozwój agencji TalentMedia

W konsekwencji wspólnych ustaleń Paweł Stano, wcześniej wiceprezes LTTM i prezes LifeTube, został prezesem grupy LTTM. Na nowym stanowisku zastąpił Krystiana Botko, który ustąpił z pełnienia dotychczasowej funkcji po zakończeniu integracji spółek TalentMedia, LifeTube i ...
OGŁOSZENIE PLANU POŁĄCZENIA POPRZEZ UDOSTĘPNIENIE DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI NA STRONIE INTERNETOWEJ

Warszawa, dnia 30 września 2020 r.
Startuje seria webinarów #GamesetKnows dla marketerów!

Gameset startuje z serią webinarów #GamesetKnows dla marketerów zainteresowanych działaniami w gamingu i esporcie
Jactroll dołącza do Gameset jako pierwszy twórca esportowy

Do portfolio twórców agencji marketingu gamingowego Gameset (grupa LTTM) dołącza Jakub “Jactroll” Skurzyński. Specjaliści Gameset zajmą się wizerunkiem esportowca oraz rozwojem i monetyzacją kanału na YouTube, kanału Twitch oraz profili na Facebooku, Instagramie i Twitte...
LifeTube wygrał przetarg na realizację pierwszej kampanii z influencerami dla Kuchni Świata.Twórcy będą promować nowe napoje marki Chupa Chups.

Wystartowała pierwsza kampania z influencerami dla Kuchni Świata, przygotowana przez sieć partnerską LifeTube (grupa LTTM). Wprowadzenie nowego produktu na polski rynek – napojów Chupa Chups, których Kuchnie Świata są wyłącznym importerem i dystrybutorem na terenie Polsk...
Grupa LTTM i Cyber Marian ze wspólną ofertą na GIPHY: 2,5 miliona wyświetleń jednego gifa w kampanii testowej

Grupa LTTM (LifeTube, TalentMedia i Gameset) oraz Cyber Marian - jeden z najpopularniejszych youtuberów w Polsce - stworzyli wspólną ofertę dla marek, które chcą dotrzeć do konsumentów w zupełnie nowy sposób - za pomocą gifów na Facebooku, w Messengerze i platformie GIPH...
NOWI SPECJALIŚCI NA POKŁADZIE GAMESET

Gameset (grupa LTTM) agencja profesjonalnego gaming marketingu powiększa zespół o trzy nowe osoby. Do działu agencyjnego dołączył Bartosz Semegin (Junior Project Manager), a zespół produktowy wzmocnił Jacek Bogdanowicz (Product Manager). Utworzono także stanowisko PR Man...
Marcin Pyć nowym Head of Strategy w TalentMedia (grupa LTTM)

Marcin Pyć, związany z agencją TalentMedia od 2018 roku, z początkiem sierpnia objął stanowisko Head of Strategy. Oprócz zarządzania 4-osobowym zespołem w nowej roli jest odpowiedzialny za tworzenie strategii dla klientów agencji oraz nadzór nad kluczowymi projektami.
Rusza non-stop Gamertok - pierwszy gamingowy event na polskim TikToku

Startuje kampania non-stop Gamertok. Od 3 czerwca w ramach kampanii pojawi się 10 influencerów gamingowych, znanych z Twitcha czy Youtube’a, w tym 7 twórców z sieci Gameset (grupa LTTM). Będzie to pierwszy na TikTok Polska live o tematyce gamingowej, w którym wezmą udzia...
Klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13 i 14 RODO, informujemy, że:
Sukcesja w zarządzie LTTM: Paweł Stano nowym prezesem, Krystian Botko w roli członka zarządu odpowiedzialnego za rozwój agencji TalentMedia

W konsekwencji wspólnych ustaleń Paweł Stano, wcześniej wiceprezes LTTM i prezes LifeTube, został prezesem grupy LTTM. Na nowym stanowisku zastąpił Krystiana Botko, który ustąpił z pełnienia dotychczasowej funkcji po zakończeniu integracji spółek TalentMedia, LifeTube i ...
OGŁOSZENIE PLANU POŁĄCZENIA POPRZEZ UDOSTĘPNIENIE DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI NA STRONIE INTERNETOWEJ

Warszawa, dnia 30 września 2020 r.
Startuje seria webinarów #GamesetKnows dla marketerów!

Gameset startuje z serią webinarów #GamesetKnows dla marketerów zainteresowanych działaniami w gamingu i esporcie
Jactroll dołącza do Gameset jako pierwszy twórca esportowy

Do portfolio twórców agencji marketingu gamingowego Gameset (grupa LTTM) dołącza Jakub “Jactroll” Skurzyński. Specjaliści Gameset zajmą się wizerunkiem esportowca oraz rozwojem i monetyzacją kanału na YouTube, kanału Twitch oraz profili na Facebooku, Instagramie i Twitte...
LifeTube wygrał przetarg na realizację pierwszej kampanii z influencerami dla Kuchni Świata.Twórcy będą promować nowe napoje marki Chupa Chups.

Wystartowała pierwsza kampania z influencerami dla Kuchni Świata, przygotowana przez sieć partnerską LifeTube (grupa LTTM). Wprowadzenie nowego produktu na polski rynek – napojów Chupa Chups, których Kuchnie Świata są wyłącznym importerem i dystrybutorem na terenie Polsk...
Grupa LTTM i Cyber Marian ze wspólną ofertą na GIPHY: 2,5 miliona wyświetleń jednego gifa w kampanii testowej

Grupa LTTM (LifeTube, TalentMedia i Gameset) oraz Cyber Marian - jeden z najpopularniejszych youtuberów w Polsce - stworzyli wspólną ofertę dla marek, które chcą dotrzeć do konsumentów w zupełnie nowy sposób - za pomocą gifów na Facebooku, w Messengerze i platformie GIPH...
NOWI SPECJALIŚCI NA POKŁADZIE GAMESET

Gameset (grupa LTTM) agencja profesjonalnego gaming marketingu powiększa zespół o trzy nowe osoby. Do działu agencyjnego dołączył Bartosz Semegin (Junior Project Manager), a zespół produktowy wzmocnił Jacek Bogdanowicz (Product Manager). Utworzono także stanowisko PR Man...
Marcin Pyć nowym Head of Strategy w TalentMedia (grupa LTTM)

Marcin Pyć, związany z agencją TalentMedia od 2018 roku, z początkiem sierpnia objął stanowisko Head of Strategy. Oprócz zarządzania 4-osobowym zespołem w nowej roli jest odpowiedzialny za tworzenie strategii dla klientów agencji oraz nadzór nad kluczowymi projektami.
Rusza non-stop Gamertok - pierwszy gamingowy event na polskim TikToku

Startuje kampania non-stop Gamertok. Od 3 czerwca w ramach kampanii pojawi się 10 influencerów gamingowych, znanych z Twitcha czy Youtube’a, w tym 7 twórców z sieci Gameset (grupa LTTM). Będzie to pierwszy na TikTok Polska live o tematyce gamingowej, w którym wezmą udzia...

Bądźmy w kontakcie!

Otrzymuj najciekawsze newsy z LTTM prosto na Twoją skrzynkę.
1
2
3
4
5
6
7