LTTM rozpoczyna działalność w Grecji

Największa w Polsce grupa wyspecjalizowana w influencer marketingu rozszerza działalność w Europie. Po osiągnięciu pozycji lidera w Bułgarii i rozwoju w Rumunii grupa LTTM otworzyła właśnie biuro w Salonikach. Na greckim rynku współpracuje już bezpośrednio z 30 twórcami,...
42 mln złotych wypłaciła grupa LTTM youtuberom w 2020 roku. Przychody wzrosły mimo pandemii

Pomimo trudnego dla branży reklamowej roku, grupa LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset) na przestrzeni 12 miesięcy wypłaciła youtuberom z sieci ponad 42 miliony złotych – to milion więcej niż w 2019. Największa grupa influencer marketingu w Polsce podsumowuje rok 2020 i ...
Martyna Adamus Talents Management Directorem w grupie LTTM

Martyna Adamus, wcześniej Head of Glow by LifeTube, awansowała na nowo utworzone stanowisko Talents Management Directora w grupie LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset). Odtąd odpowiada za zarządzanie dwoma działami Talent Managerów (“Glow” i “Rozrywka”), reprezentujących...
Premiera pierwszego w Polsce e-booka o kanałach marek na YouTube!

50 stron eksperckiego know-how w e-booku “Brands as Creators. Jak powstają najlepsze kanały marek na YouTube” stworzyła agencja TalentMedia, wchodząca w skład grupy LTTM. Oprócz obszernej wiedzy na temat kanałów marek, znajdują się w nim komentarze ekspertów i case studi...
IQS i Gameset: Kobiety stanowią 47% graczy w Polsce 

Według autorskich badań IQS realizowanych pod nazwą Game Story w Polsce jest 17 milionów graczy w grupie wiekowej 9-55 lat. Niemal połowę z nich, bo 47%, stanowią kobiety. Oznacza to, że na wszystkich platformach w Polsce mamy już około 8 milionów graczek.
Philips z aktywacjami dla fanów League of Legends i FIFY w ramach kampanii OneBlade OneWinner

Marka Philips przy wsparciu agencji Gameset kolejny raz stawia na działania skierowane do graczy. Fanów czekają dwie akcje pełne gamingowych emocji w towarzystwie najpopularniejszych graczy z YouTube i Twitcha.
Rusza #GamesetKnows: Academy

Gameset podzieli się ekspercką wiedzą w ramach bezpłatnych szkoleń dla marketerów
Do streamu, gotowi, start! 60-godzinny maraton gamingowy Gra Paczka 2 rozpoczyna się już dzisiaj

Już o godzinie 15:00 rozpocznie się kilkudniowy charytatywny stream Gra Paczka, w trakcie którego świat gamingu znów zjednoczy siły w szczytnym celu. Podczas ponad 60 godzin będzie można nie tylko śledzić na żywo rozgrywki najbardziej znanych polskich streamerów, ale rów...
Sylwia Kowalska-Haupka dyrektorem finansowym grupy LTTM

Sylwia Kowalska-Haupka awansowała na nowo powstałe stanowisko dyrektora finansowego grupy LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset). Odtąd bezpośrednio współpracuje z zarządem spółki w zakresie efektywności biznesu. Przez ostatni rok była związana z LTTM jako kontroler finan...
Grupa WAKSY dołącza do LifeTube

Największa w Polsce sieć wielokanałowa LifeTube (grupa LTTM) nawiązała współpracę z zespołem popularnych twórców - grupą WAKSY, która składa się z kanałów: WAKSY, WAKSY 2, Paulina Soboń i Aria Martelle, o łącznej liczbie 1,83 mln subskrypcji i ponad 10,2 mln wyświetleń m...
LTTM rozpoczyna działalność w Grecji

Największa w Polsce grupa wyspecjalizowana w influencer marketingu rozszerza działalność w Europie. Po osiągnięciu pozycji lidera w Bułgarii i rozwoju w Rumunii grupa LTTM otworzyła właśnie biuro w Salonikach. Na greckim rynku współpracuje już bezpośrednio z 30 twórcami,...
42 mln złotych wypłaciła grupa LTTM youtuberom w 2020 roku. Przychody wzrosły mimo pandemii

Pomimo trudnego dla branży reklamowej roku, grupa LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset) na przestrzeni 12 miesięcy wypłaciła youtuberom z sieci ponad 42 miliony złotych – to milion więcej niż w 2019. Największa grupa influencer marketingu w Polsce podsumowuje rok 2020 i ...
Martyna Adamus Talents Management Directorem w grupie LTTM

Martyna Adamus, wcześniej Head of Glow by LifeTube, awansowała na nowo utworzone stanowisko Talents Management Directora w grupie LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset). Odtąd odpowiada za zarządzanie dwoma działami Talent Managerów (“Glow” i “Rozrywka”), reprezentujących...
Premiera pierwszego w Polsce e-booka o kanałach marek na YouTube!

50 stron eksperckiego know-how w e-booku “Brands as Creators. Jak powstają najlepsze kanały marek na YouTube” stworzyła agencja TalentMedia, wchodząca w skład grupy LTTM. Oprócz obszernej wiedzy na temat kanałów marek, znajdują się w nim komentarze ekspertów i case studi...
IQS i Gameset: Kobiety stanowią 47% graczy w Polsce 

Według autorskich badań IQS realizowanych pod nazwą Game Story w Polsce jest 17 milionów graczy w grupie wiekowej 9-55 lat. Niemal połowę z nich, bo 47%, stanowią kobiety. Oznacza to, że na wszystkich platformach w Polsce mamy już około 8 milionów graczek.
Philips z aktywacjami dla fanów League of Legends i FIFY w ramach kampanii OneBlade OneWinner

Marka Philips przy wsparciu agencji Gameset kolejny raz stawia na działania skierowane do graczy. Fanów czekają dwie akcje pełne gamingowych emocji w towarzystwie najpopularniejszych graczy z YouTube i Twitcha.
Rusza #GamesetKnows: Academy

Gameset podzieli się ekspercką wiedzą w ramach bezpłatnych szkoleń dla marketerów
Do streamu, gotowi, start! 60-godzinny maraton gamingowy Gra Paczka 2 rozpoczyna się już dzisiaj

Już o godzinie 15:00 rozpocznie się kilkudniowy charytatywny stream Gra Paczka, w trakcie którego świat gamingu znów zjednoczy siły w szczytnym celu. Podczas ponad 60 godzin będzie można nie tylko śledzić na żywo rozgrywki najbardziej znanych polskich streamerów, ale rów...
Sylwia Kowalska-Haupka dyrektorem finansowym grupy LTTM

Sylwia Kowalska-Haupka awansowała na nowo powstałe stanowisko dyrektora finansowego grupy LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset). Odtąd bezpośrednio współpracuje z zarządem spółki w zakresie efektywności biznesu. Przez ostatni rok była związana z LTTM jako kontroler finan...

Bądźmy w kontakcie!

Otrzymuj najciekawsze newsy z LTTM prosto na Twoją skrzynkę.
1
2
3
4
5
6
7