Gameset i ERBUD angażują środowisko esportowe w sprawę pisowni słowa „esport”
Polska firma budowlana ERBUD kontynuuje swoje zaangażowanie w komunikację z fanami esportu i gamingu w Polsce. Po nagrodzonej kampanii employer brandingowej pod nazwą Walka o Koszyki przyszedł czas na kolejne działania. W ramach najnowszej akcji #esportpiszemyjakerbud ma...
ERBUD kontynuuje działania employer brandingowe wśród fanów esportu
Polska firma budowlana ERBUD kontynuuje swoje zaangażowanie w komunikację z fanami esportu i gamingu w Polsce. Po nagrodzonej kampanii employer brandingowej pod nazwą Walka o Koszyki przyszedł czas na kolejne działania. W ramach najnowszej akcji #esportpiszemyjakerbud ma...
Gameset organizuje trzecią serię bezpłatnych webinarów
Agencja gaming marketingu Gameset (grupa LTTM) organizuje trzecią serię bezpłatnych webinarów z cyklu #GamesetKnows. W kwietniu odbędą się łącznie cztery spotkania online, podczas których marketerzy będą mogli poznać platformy społecznościowe wykorzystywane w gaming mark...
Awanse i nowe stanowisko w agencji Gameset
Michał Kisiel, Arkadiusz Kucia, Michał Znajewski, Karolina Szymczak oraz Krystian Szczepaniak to osoby, które awansowały w pierwszym kwartale 2022 roku w strukturach agencji gaming marketingu Gameset (grupa LTTM). W ramach transferu wewnętrznego nowo utworzone stanowisko...
Чудова акція польських бабусь для дітей з України!

Найвідоміша бабуся Польщі – Беата Боруцька – відома в мережі як Мудра бабуся, організовує акцію, щоб заохотити польських бабусь допомагати у догляді за дітьми біженців з України. Проект «Польські бабусі дітям з України» є ініціативою, яка полягає в організації підтримки ...
Polskie Babcie dla Ukrainy. Blogerka Mądra Babcia i SeniorApp z akcją pomocy dla dzieci

Twórczyni zrzeszona w sieci LifeTube, najsłynniejsza babcia w Polsce – Beata Borucka – znana jako Mądra Babcia, organizuje akcję, która ma zachęcić polskie babcie do pomocy przy opiece nad dziećmi uchodźców z Ukrainy.
Gameset podsumowuje pięć lat gaming marketingu w Polsce
Mija 5 lat od powstania Gameset - pierwszej w Polsce agencji gaming marketingu, łączącej marki z graczami. O ile zwiększyły się przychody rynku gier od tamtego czasu? Ile procent populacji obecnie stanowią gracze i kim są? Jak bardzo wzrosły zarobki polskich twórców gami...
LifeTube we współpracy ze Stenograf.io startuje z programem darmowych napisów dla twórców

Okazuje się, że filmy na YouTube, które mają napisy, mają dłuższy czas oglądania. Wykorzystał to LifeTube (grupa LTTM) wchodząc we współpracę z twórcami aplikacji Stenograf.io. Twórcy zrzeszeni w sieci LifeTube mogą za darmo przetestować aplikację, generując aż 90 darmow...
Grupa LTTM podsumowuje 2021 rok: 63 miliony złotych dla twórców internetowych

W 2021 roku grupa LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset) wypłaciła współpracującym twórcom 63 miliony złotych. To o 50% więcej niż w 2020 roku. Dywersyfikacji uległy działania influencer marketingowe, a sieć partnerska utrzymała 12-procentowy udział w oglądalności YouTube...
Piotr Bombol dołącza do zarządu LTTM

Piotr Bombol, założyciel i dotychczasowy Chief Strategy Officer agencji gaming marketingu Gameset został członkiem zarządu LTTM. Podjęta decyzja wynika z planów biznesowych grupy na ten rok.
Gameset i ERBUD angażują środowisko esportowe w sprawę pisowni słowa „esport”
Polska firma budowlana ERBUD kontynuuje swoje zaangażowanie w komunikację z fanami esportu i gamingu w Polsce. Po nagrodzonej kampanii employer brandingowej pod nazwą Walka o Koszyki przyszedł czas na kolejne działania. W ramach najnowszej akcji #esportpiszemyjakerbud ma...
ERBUD kontynuuje działania employer brandingowe wśród fanów esportu
Polska firma budowlana ERBUD kontynuuje swoje zaangażowanie w komunikację z fanami esportu i gamingu w Polsce. Po nagrodzonej kampanii employer brandingowej pod nazwą Walka o Koszyki przyszedł czas na kolejne działania. W ramach najnowszej akcji #esportpiszemyjakerbud ma...
Gameset organizuje trzecią serię bezpłatnych webinarów
Agencja gaming marketingu Gameset (grupa LTTM) organizuje trzecią serię bezpłatnych webinarów z cyklu #GamesetKnows. W kwietniu odbędą się łącznie cztery spotkania online, podczas których marketerzy będą mogli poznać platformy społecznościowe wykorzystywane w gaming mark...
Awanse i nowe stanowisko w agencji Gameset
Michał Kisiel, Arkadiusz Kucia, Michał Znajewski, Karolina Szymczak oraz Krystian Szczepaniak to osoby, które awansowały w pierwszym kwartale 2022 roku w strukturach agencji gaming marketingu Gameset (grupa LTTM). W ramach transferu wewnętrznego nowo utworzone stanowisko...
Чудова акція польських бабусь для дітей з України!

Найвідоміша бабуся Польщі – Беата Боруцька – відома в мережі як Мудра бабуся, організовує акцію, щоб заохотити польських бабусь допомагати у догляді за дітьми біженців з України. Проект «Польські бабусі дітям з України» є ініціативою, яка полягає в організації підтримки ...
Polskie Babcie dla Ukrainy. Blogerka Mądra Babcia i SeniorApp z akcją pomocy dla dzieci

Twórczyni zrzeszona w sieci LifeTube, najsłynniejsza babcia w Polsce – Beata Borucka – znana jako Mądra Babcia, organizuje akcję, która ma zachęcić polskie babcie do pomocy przy opiece nad dziećmi uchodźców z Ukrainy.
Gameset podsumowuje pięć lat gaming marketingu w Polsce
Mija 5 lat od powstania Gameset - pierwszej w Polsce agencji gaming marketingu, łączącej marki z graczami. O ile zwiększyły się przychody rynku gier od tamtego czasu? Ile procent populacji obecnie stanowią gracze i kim są? Jak bardzo wzrosły zarobki polskich twórców gami...
LifeTube we współpracy ze Stenograf.io startuje z programem darmowych napisów dla twórców

Okazuje się, że filmy na YouTube, które mają napisy, mają dłuższy czas oglądania. Wykorzystał to LifeTube (grupa LTTM) wchodząc we współpracę z twórcami aplikacji Stenograf.io. Twórcy zrzeszeni w sieci LifeTube mogą za darmo przetestować aplikację, generując aż 90 darmow...
Grupa LTTM podsumowuje 2021 rok: 63 miliony złotych dla twórców internetowych

W 2021 roku grupa LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset) wypłaciła współpracującym twórcom 63 miliony złotych. To o 50% więcej niż w 2020 roku. Dywersyfikacji uległy działania influencer marketingowe, a sieć partnerska utrzymała 12-procentowy udział w oglądalności YouTube...

Bądźmy w kontakcie!

Otrzymuj najciekawsze newsy z LTTM prosto na Twoją skrzynkę.
1
2
3
4
5
6
7