NOWI SPECJALIŚCI NA POKŁADZIE GAMESET

Gameset (grupa LTTM) agencja profesjonalnego gaming marketingu powiększa zespół o trzy nowe osoby. Do działu agencyjnego dołączył Bartosz Semegin (Junior Project Manager), a zespół produktowy wzmocnił Jacek Bogdanowicz (Product Manager). Utworzono także stanowisko PR Man...
Marcin Pyć nowym Head of Strategy w TalentMedia (grupa LTTM)

Marcin Pyć, związany z agencją TalentMedia od 2018 roku, z początkiem sierpnia objął stanowisko Head of Strategy. Oprócz zarządzania 4-osobowym zespołem w nowej roli jest odpowiedzialny za tworzenie strategii dla klientów agencji oraz nadzór nad kluczowymi projektami.
Rusza non-stop Gamertok - pierwszy gamingowy event na polskim TikToku

Startuje kampania non-stop Gamertok. Od 3 czerwca w ramach kampanii pojawi się 10 influencerów gamingowych, znanych z Twitcha czy Youtube’a, w tym 7 twórców z sieci Gameset (grupa LTTM). Będzie to pierwszy na TikTok Polska live o tematyce gamingowej, w którym wezmą udzia...
GAMESET DOŁĄCZA DO GRUPY LTTM

DZIĘKI FUZJI POWSTANIE NAJWIĘKSZA AGENCJA GAMING MARKETINGU W POLSCE
OGŁOSZENIE PLANU POŁĄCZENIA POPRZEZ UDOSTĘPNIENIE DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI NA STRONIE INTERNETOWEJ LTTM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W WARSZAWIE

Zarząd spółki LTTM Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Mangalia 2a, 02-758 Warszawa, wpisanej do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego ...
Premier Morawiecki przepytany przez “Matura To Bzdura”. Wywiad przeprowadził Adam Drzewicki

Z inicjatywy sieci LifeTube (grupa LTTM) na jednym z najbardziej znanych w Polsce kanałów na YouTube - Matura To Bzdura - właśnie opublikowany został wywiad z Premierem Mateuszem Morawieckim. Youtuber Adam Drzewicki, którego kanał subskrybuje ponad 780 tysięcy osób, zada...
Mellon Media (grupa LTTM) produkuje własne formaty na YouTube - wystartowały 3 nowe kanały

Ola Nguyen, Przyjaciółki oraz Face Swap to 3 najnowsze kanały stworzone przez Mellon Media. Ich premierowe odcinki osiągnęły łącznie kilkaset tysięcy wyświetleń. Produkcja formatów własnych przez Mellon Media wzbogaca portfolio grupy LTTM, wyspecjalizowanej w koordynacji...
INFLUENCER MARKETING W CZASACH PANDEMII (infografika)

Z analizy grupy LTTM (LifeTube, TalentMedia, Mellon Media) wynika, że sponsorowane treści influencerów publikowane w czasach pandemii (od 12 marca) nadal spotykają się z bardzo dobrym odbiorem widzów (średnio ponad 97% łapek w górę). Odnotowano również skokowy wzrost pop...
500 tysięcy widzów Studia Tymbark! Rekord wśród kanałów marek w Polsce

Studio Tymbark, kanał marki Tymbark prowadzony przez agencję TalentMedia (grupa LTTM), przekroczył 500 tysięcy subskrypcji, stając się tym samym największym kanałem marki w Polsce. Każdy z 10 najpopularniejszych odcinków osiągnął już ponad 1 milion wyświetleń.
Grupa LTTM i Cyber Marian ze wspólną ofertą na GIPHY: 2,5 miliona wyświetleń jednego gifa w kampanii testowej

Grupa LTTM (LifeTube, TalentMedia i Gameset) oraz Cyber Marian - jeden z najpopularniejszych youtuberów w Polsce - stworzyli wspólną ofertę dla marek, które chcą dotrzeć do konsumentów w zupełnie nowy sposób - za pomocą gifów na Facebooku, w Messengerze i platformie GIPH...
NOWI SPECJALIŚCI NA POKŁADZIE GAMESET

Gameset (grupa LTTM) agencja profesjonalnego gaming marketingu powiększa zespół o trzy nowe osoby. Do działu agencyjnego dołączył Bartosz Semegin (Junior Project Manager), a zespół produktowy wzmocnił Jacek Bogdanowicz (Product Manager). Utworzono także stanowisko PR Man...
Marcin Pyć nowym Head of Strategy w TalentMedia (grupa LTTM)

Marcin Pyć, związany z agencją TalentMedia od 2018 roku, z początkiem sierpnia objął stanowisko Head of Strategy. Oprócz zarządzania 4-osobowym zespołem w nowej roli jest odpowiedzialny za tworzenie strategii dla klientów agencji oraz nadzór nad kluczowymi projektami.
Rusza non-stop Gamertok - pierwszy gamingowy event na polskim TikToku

Startuje kampania non-stop Gamertok. Od 3 czerwca w ramach kampanii pojawi się 10 influencerów gamingowych, znanych z Twitcha czy Youtube’a, w tym 7 twórców z sieci Gameset (grupa LTTM). Będzie to pierwszy na TikTok Polska live o tematyce gamingowej, w którym wezmą udzia...
GAMESET DOŁĄCZA DO GRUPY LTTM

DZIĘKI FUZJI POWSTANIE NAJWIĘKSZA AGENCJA GAMING MARKETINGU W POLSCE
OGŁOSZENIE PLANU POŁĄCZENIA POPRZEZ UDOSTĘPNIENIE DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI NA STRONIE INTERNETOWEJ LTTM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W WARSZAWIE

Zarząd spółki LTTM Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Mangalia 2a, 02-758 Warszawa, wpisanej do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego ...
Premier Morawiecki przepytany przez “Matura To Bzdura”. Wywiad przeprowadził Adam Drzewicki

Z inicjatywy sieci LifeTube (grupa LTTM) na jednym z najbardziej znanych w Polsce kanałów na YouTube - Matura To Bzdura - właśnie opublikowany został wywiad z Premierem Mateuszem Morawieckim. Youtuber Adam Drzewicki, którego kanał subskrybuje ponad 780 tysięcy osób, zada...
Mellon Media (grupa LTTM) produkuje własne formaty na YouTube - wystartowały 3 nowe kanały

Ola Nguyen, Przyjaciółki oraz Face Swap to 3 najnowsze kanały stworzone przez Mellon Media. Ich premierowe odcinki osiągnęły łącznie kilkaset tysięcy wyświetleń. Produkcja formatów własnych przez Mellon Media wzbogaca portfolio grupy LTTM, wyspecjalizowanej w koordynacji...
INFLUENCER MARKETING W CZASACH PANDEMII (infografika)

Z analizy grupy LTTM (LifeTube, TalentMedia, Mellon Media) wynika, że sponsorowane treści influencerów publikowane w czasach pandemii (od 12 marca) nadal spotykają się z bardzo dobrym odbiorem widzów (średnio ponad 97% łapek w górę). Odnotowano również skokowy wzrost pop...
500 tysięcy widzów Studia Tymbark! Rekord wśród kanałów marek w Polsce

Studio Tymbark, kanał marki Tymbark prowadzony przez agencję TalentMedia (grupa LTTM), przekroczył 500 tysięcy subskrypcji, stając się tym samym największym kanałem marki w Polsce. Każdy z 10 najpopularniejszych odcinków osiągnął już ponad 1 milion wyświetleń.

Bądźmy w kontakcie!

Otrzymuj najciekawsze newsy z LTTM prosto na Twoją skrzynkę.
3
4
5
6
7
8
9