Grupa WAKSY dołącza do LifeTube

Największa w Polsce sieć wielokanałowa LifeTube (grupa LTTM) nawiązała współpracę z zespołem popularnych twórców - grupą WAKSY, która składa się z kanałów: WAKSY, WAKSY 2, Paulina Soboń i Aria Martelle, o łącznej liczbie 1,83 mln subskrypcji i ponad 10,2 mln wyświetleń m...
LTTM rozpoczyna działalność w Grecji

Największa w Polsce grupa wyspecjalizowana w influencer marketingu rozszerza działalność w Europie. Po osiągnięciu pozycji lidera w Bułgarii i rozwoju w Rumunii grupa LTTM otworzyła właśnie biuro w Salonikach. Na greckim rynku współpracuje już bezpośrednio z 30 twórcami,...
42 mln złotych wypłaciła grupa LTTM youtuberom w 2020 roku. Przychody wzrosły mimo pandemii

Pomimo trudnego dla branży reklamowej roku, grupa LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset) na przestrzeni 12 miesięcy wypłaciła youtuberom z sieci ponad 42 miliony złotych – to milion więcej niż w 2019. Największa grupa influencer marketingu w Polsce podsumowuje rok 2020 i ...
Martyna Adamus Talents Management Directorem w grupie LTTM

Martyna Adamus, wcześniej Head of Glow by LifeTube, awansowała na nowo utworzone stanowisko Talents Management Directora w grupie LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset). Odtąd odpowiada za zarządzanie dwoma działami Talent Managerów (“Glow” i “Rozrywka”), reprezentujących...
Premiera pierwszego w Polsce e-booka o kanałach marek na YouTube!

50 stron eksperckiego know-how w e-booku “Brands as Creators. Jak powstają najlepsze kanały marek na YouTube” stworzyła agencja TalentMedia, wchodząca w skład grupy LTTM. Oprócz obszernej wiedzy na temat kanałów marek, znajdują się w nim komentarze ekspertów i case studi...
IQS i Gameset: Kobiety stanowią 47% graczy w Polsce 

Według autorskich badań IQS realizowanych pod nazwą Game Story w Polsce jest 17 milionów graczy w grupie wiekowej 9-55 lat. Niemal połowę z nich, bo 47%, stanowią kobiety. Oznacza to, że na wszystkich platformach w Polsce mamy już około 8 milionów graczek.
Philips z aktywacjami dla fanów League of Legends i FIFY w ramach kampanii OneBlade OneWinner

Marka Philips przy wsparciu agencji Gameset kolejny raz stawia na działania skierowane do graczy. Fanów czekają dwie akcje pełne gamingowych emocji w towarzystwie najpopularniejszych graczy z YouTube i Twitcha.
Rusza #GamesetKnows: Academy

Gameset podzieli się ekspercką wiedzą w ramach bezpłatnych szkoleń dla marketerów
Do streamu, gotowi, start! 60-godzinny maraton gamingowy Gra Paczka 2 rozpoczyna się już dzisiaj

Już o godzinie 15:00 rozpocznie się kilkudniowy charytatywny stream Gra Paczka, w trakcie którego świat gamingu znów zjednoczy siły w szczytnym celu. Podczas ponad 60 godzin będzie można nie tylko śledzić na żywo rozgrywki najbardziej znanych polskich streamerów, ale rów...
LIFETUBE (GRUPA LTTM) URUCHAMIA 12 NOWYCH KANAŁÓW YOUTUBE DLA GWIAZD MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH. RUSZA PROGRAM “SOCIAL STARS”!

„Social Stars” to autorski program, w ramach którego LifeTube – największa sieć partnerska dla youtuberów w Polsce należąca do grupy LTTM – poprowadzi 12 nowych kanałów na YouTube dla influencerów znanych do tej pory z innych platform. Janina Bąk „Statystycznie rzecz bio...
Grupa WAKSY dołącza do LifeTube

Największa w Polsce sieć wielokanałowa LifeTube (grupa LTTM) nawiązała współpracę z zespołem popularnych twórców - grupą WAKSY, która składa się z kanałów: WAKSY, WAKSY 2, Paulina Soboń i Aria Martelle, o łącznej liczbie 1,83 mln subskrypcji i ponad 10,2 mln wyświetleń m...
LTTM rozpoczyna działalność w Grecji

Największa w Polsce grupa wyspecjalizowana w influencer marketingu rozszerza działalność w Europie. Po osiągnięciu pozycji lidera w Bułgarii i rozwoju w Rumunii grupa LTTM otworzyła właśnie biuro w Salonikach. Na greckim rynku współpracuje już bezpośrednio z 30 twórcami,...
42 mln złotych wypłaciła grupa LTTM youtuberom w 2020 roku. Przychody wzrosły mimo pandemii

Pomimo trudnego dla branży reklamowej roku, grupa LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset) na przestrzeni 12 miesięcy wypłaciła youtuberom z sieci ponad 42 miliony złotych – to milion więcej niż w 2019. Największa grupa influencer marketingu w Polsce podsumowuje rok 2020 i ...
Martyna Adamus Talents Management Directorem w grupie LTTM

Martyna Adamus, wcześniej Head of Glow by LifeTube, awansowała na nowo utworzone stanowisko Talents Management Directora w grupie LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset). Odtąd odpowiada za zarządzanie dwoma działami Talent Managerów (“Glow” i “Rozrywka”), reprezentujących...
Premiera pierwszego w Polsce e-booka o kanałach marek na YouTube!

50 stron eksperckiego know-how w e-booku “Brands as Creators. Jak powstają najlepsze kanały marek na YouTube” stworzyła agencja TalentMedia, wchodząca w skład grupy LTTM. Oprócz obszernej wiedzy na temat kanałów marek, znajdują się w nim komentarze ekspertów i case studi...
IQS i Gameset: Kobiety stanowią 47% graczy w Polsce 

Według autorskich badań IQS realizowanych pod nazwą Game Story w Polsce jest 17 milionów graczy w grupie wiekowej 9-55 lat. Niemal połowę z nich, bo 47%, stanowią kobiety. Oznacza to, że na wszystkich platformach w Polsce mamy już około 8 milionów graczek.
Philips z aktywacjami dla fanów League of Legends i FIFY w ramach kampanii OneBlade OneWinner

Marka Philips przy wsparciu agencji Gameset kolejny raz stawia na działania skierowane do graczy. Fanów czekają dwie akcje pełne gamingowych emocji w towarzystwie najpopularniejszych graczy z YouTube i Twitcha.
Rusza #GamesetKnows: Academy

Gameset podzieli się ekspercką wiedzą w ramach bezpłatnych szkoleń dla marketerów
Do streamu, gotowi, start! 60-godzinny maraton gamingowy Gra Paczka 2 rozpoczyna się już dzisiaj

Już o godzinie 15:00 rozpocznie się kilkudniowy charytatywny stream Gra Paczka, w trakcie którego świat gamingu znów zjednoczy siły w szczytnym celu. Podczas ponad 60 godzin będzie można nie tylko śledzić na żywo rozgrywki najbardziej znanych polskich streamerów, ale rów...

Bądźmy w kontakcie!

Otrzymuj najciekawsze newsy z LTTM prosto na Twoją skrzynkę.
6
7
8
9
10
11
12